Borta bra men hemma bäst!

aaah äntligen ligger jag ny duschat och ner bäddat i min säng som jag längtat efter hela dagen!

Började 7 i går sen åkte jag till Jesshiem direkt efter jobbet och hade lite kvalitets tid med Bosse, vi gick på stan och myste i soffan framför skärgårds doktorn. Sen hem till Madde och Evelina där vi åt lite och sen förfest med Gerdan och in och ut springande grannar. sen bar det väg ut. kom i säng ganska sent och sen upp direkt till jobbet i dag. Sen efter jobbet var jag ju självklart tvungen att träffa min älskade Malin, så vi tog en tur ner till Senait och satt där med några av Karlstad hänget. fick min obligatoriska is kaffe som Senait gör. Lätt Bäst i hela Oslo.


Har haft det hur trevligt som helst men i bland är det skönt att bara vara hemma och umgås med sig själv och göra ingenting...

men nu ska jag se klart Beck, sen i säng för att gå till jobbet i morgon åå få träffa mitt guldskimrande födelsedagsbarn Lina fina!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback