chicken and cow

hmm vet inte om jag tycker det här med trådlöst är så bra trots allt. Sandra har kommit från Sverige och ska bo hos oss några dagar innan hon flyttar till en egen lya. har längtat lite efter att få komma hem från jobbet och sitta och umgås med Sandra och snacka en massa trams och fjanta oss som vi brukar göra. chicken and cow typ! men nu sitter vi här med en varsin dator på magen och pratar knappt med varandra . Kul!

lägenhets överlämningen gick förövrigt strålande dom sa att den var finare än när jag tog över den så jag får alla pengar tillbaka jaaaaaaaaaaaaaaaaaay! 22500 tjiitjiingggg!!!!! fast mamma ska ha 18000 tror jag .. men svenska då!

Nej nu sjutton ska jag packa ihop den här maskinen och tracka sandra lite så hon umgås med mig!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

läst...

2009-05-29 @ 18:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback