Flyttat och klart!

aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh färdig!

har flyttat och fejjat hela dagen! helt slut! det var underbart när jag med Malles hjälp fick köra sista lasset med saker!


Här står Malle utan för min nya port med sista lasset!

Har även hunnit med att gå till hyresvärden och skaffa egna nycklar, betala hyran och gå till banken och posten och adress ändra!

men det var som sagt ljuvligt när allt var klart, tog en dusch medan Malle förbredde middagen och åt sedan i pyamas. kände mig som om jag var pånytt född!


mmm med färska tomater och hemma odlad basilika..! sånt får man unna sig efter en så intensiv dag jag har haft!

Sen skulle jag försöka ta tag i detta med att instalera trådlöst internett i lägenheten, efter lite krångel och Pappas hjälp via telefon gick det till slut och jag och Malle Jublade och dansade en seger dans av glädje!


Våran ur söta router!!!!


Så nu bor jag alltså här på Trondheimsveien, trivs som fisken i vattnet! lite trångt men hur mysigt som helst!


Här är sovrummet! jag på golvet, bullis brevid och Malle längst ut! coooozzzyyyyyyy!


Nu ska jag slurpa te och bara mååååååååååååååååååååååå! Hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback