K-town

hehe tack för den fina komentaren där fröken anonym, känner verkligen att du uppskattar mitt bloggande:p

Solen skiner och fötterna svettas här i Karlstad och jag bara går runt och har det bra, gått en sväng på stan med mammi, åt en kämpe glass på torget sen bestämde vi trots strålande solsken att vi måsye se män som hatar kvinnor så det blir våran kvälls aktivitet eller den börjar kvart i sex. Nu lagar mammi middag och jag sitter här... mmm
 
I morgon ska vi grilla och fira morsdag ute på eeh glömt vad det heter men där vid fyren. ska bli mysigt. sen måste jag få tid till mindre roliga saker som att kolla egenom tältet om det mår bra och skaffa nytt pass tänkte göra detta klockan 9 måndag morgon så jag sedan hann med johannas bli och kunde njuta av en solig måndag i oslo med Sandra och malle balle!
viii får seeeeeeeeeeeeeeee!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas bion höll sina mått. ser fram emot måndag. "Läst"

2009-05-30 @ 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback