Måndag

hoho....

Nu är jag hemma från jobbet efter en snabb kaffe med Bullis och Malle.. Haft en hel trevlig dag, fick träffa min lilla Lina och ge henne hennes födelsedags gåva.. Ett gulligt litet linne och ett par matchande trosor att sova i , säker på att hon kommer vara bedårande. Det var hemskt trevligt att få träffa henne igen, gillar inte när vi är i från varandra så där länge!

Annars har dagen gått i klantighetens tecken. först lyckas jag halka på en tomat så jag ramlade in i svängdörren på jobbet, såg antagligen ganska roligt ut efter som dom flesta skrattade men det gjorde allt lite ont lyckades även riva upp byxorna i fallet. men jag fick ett par nya fina sen och det va ta mig sjutton på tiden.

Sen skulle jag plocka varor och jag måste erkänna att jag får skylla mig själv lite granna för jag är en jäkel på att stapla saker på varandra, Nu hade jag iaf byggt ett högt torn av kartonger och när jag vänder mig om välter hela tornet över mig, det var inte heller så skönt.

Så nu har jag fått ett par nya fina skrap och riv sår utplaserade på kroppen..

jaja nu ska jag vänta på att Bullis och Malle ska bli klara med vad dom nu håller på med..:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback