nöjda?

jamen vad fanken jag kan väl inte lägga upp bilder på alla männsikor jag någonsin träffat, den här bloggen är det ju meningen ska handla om mig! hihi nejdå en bild till får ni så hoppas jag alla är nöjda och glada.
uppskattar att det även finns utomstående som gillar bilderna, vi är ju så söta så hälften vore nog.


Louise, Sandra, Bullis, Stunis, Linnsan!

I morgon kommer kate hit så ska vi sattsa stort på våran andra blogg, vi ska ju bli kända! sen ska vi bara ha det gött hela helgen. .. ska bli hel trevligt! så kommer brattisen också och sen på lördag har jag lovar ungefär en 10 personer att dom ska få sova här hmm... men jag gillar sällskap!

Kommentarer
Postat av: Stina

Nej jag är då inte nöjd. Inte en ända bild på från Glasgow ? Inte från den fullaste dagen i mitt liv :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback