ojojoj

ojojo vilket liv man lever...
Jobbade tidigt i går sen personal fest och sen upp vid 8 och jobba i dag igen.. heelt slut är jag!
Personal festen va grymt kul dock började tröttheten smygande lite för tidigt trots allt jag och Gerd hade gjort för att undvika det.

men nu ska jag ha en sund vecka! , säger jag varje gång jag har varit ute, brukar hålla i ungefär 1 dag.
men det ska jag i alla fall!
Måste verkligen ta tag i min flyttning också, ska vara ute sista maj och det är väldigt snart.. uuhhh vad jobbigt!

Jag vill bara sitta hemma i den gröna skinsoffan och ha mamma som klappar mig på huvudet och säger att allt kommer att ordna sig! men om flyttningen går som jag hoppas så kanske jag hinner åka hem några dagar i slutet av veckan.. heemskt glad skulle jag bli då:)




längtar efter den här sötnöten gör jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback