Gud så flink jag är!

Dom som träffade mig i dag skulle nog lätt kunna tro att så fort jag slutade jobba så skulle jag hem och slänga mig i sängen och inte stiga upp förens jag blev tvungen, men ikke!

Det här med att vara bakfull ger ju en viss bakfylle ångest och efter som jag inte ställde till med några större rabbalder i går som jag kunde ha ångest över så var jag ju tvungen att ha ångest över något annat.
Så jag fick ångest över flytten, så jag gick alltså inte och la mig , utan i stället har jag släpat ett lass med saker till mitt nya hem, slängd hemsk mycket saker, burit ner en massa saker i källaren som jag tänkte "glömma" där, packat ner mina jackor och skor, städat ur hela köket. kylskåpet var förjäkligt med Ivans gamla kaffe fläckar! , sopade hela lägenheten. sen fick det vara bra för i dag. måste ju upp och jobba i morgon man kan ju inte bara sitta och städa ur kylskåp hela dagarna...

Nej nu börjar jag bli gnällig igen så nu ska jag ge mig..


Föresten har jag fått numret nu till mäklaren som har hand om lägenheterna som jag ska bo i så nu ska vi ringa han i morgon och kolla om han inte har någon ledig så Gerdan och lille Gerd kan flytta in i samma hus! jaaaay!

Gooodnaaaaaaaaaaaaaattttttttttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback