skotur!

Gick och tröst shoppade lite efter jobbet i dag, Hittade inte mycket tills jag gick in i en sko affär och plötsligt från ingen stans ser jag Skorna!! Det var som om tiden stannade och för en stund fanns det bara jag och skorna.
men så tyvärr så hade jag som vanligt inte turen på min sida och dom fanns i alla möjliga stolekar utom just min.
Jag frågade till och med och hon kom ut med en låda med min stolek men nått smarto hade lagt i fel skor, så dom fanns alltså inte.

Jag bestämmde mig i alla fall för att inte ge upp utan ge mig ut på stan och leta och se om jag kunde hitta en till affär.
Mysigt nog började det spö regna lagom tills jag kom ut och ingen affär hittade jag heller.
Började fundera på om jag skulle gå hem dra täcket över huvudet och gråta lite men bestämde mig för att det inte riktigt var min grejj, jag hade ju trotts allt bara vetat om skornas existent i ca 30 minuter så det var inte mkt att gnälla över.
på vägen hem ska jag i alla fall ta en genväg igenom ett köpcenter och vad hittar jag där inne, Jo affären!!
Kommer in i affären och dom har ett enda litet undangömt par kvar av skorna jag ville ha, och i vilken storlek? Jo min!!!

Hallelulijaaaaaaa!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback