Hello Mate

vad sker! i går var det lixom 22 personer inne och läste min blogg, att det finns så många som kan vara intresserade vad som sker i mitt spännande liv förundrar mig kan jag säga,

vad har hänt i dag då,
Upp vid 8 tiden då jag började små städa lite dammsuga hela lägenheten och sådana små trevligheter, sen vig halv 11 gick jag ut för en fika med Bakfulla Bullis,Madde och Malin och inte så bakfulla Senait. sen hem igen vid halv 12 kanske för att börja torka av alla lister och fönsterbläck. trog ut tvättmaskinen det var hemskt äckligt. packade ner nästan alla mina kläder och badrums grejjer och började smått städa ur badrummet, det är ett under att jag fortfarande har hår på huvudet kan jag säga så mycket hår som jag städat upp skulle räcka till en hel peruk.

sen vid 2 tiden gick ner och mötte madde och micke på grönland som kom lite senare än planerat för dom virrat runt i jessheim och letat efter en vagn, sen ska jag försöka lotsa dom genom oslos vändplaner och enkelriktade gator hem till mig, dit vägen gick ganska smidigt med tillbaka vägen gick allt annat än smidigt, tror vi alla satt och svettades floder där i bilen, tillslut hittar vi och då är det försent för mig att stiga ur för vi är redan ute på motorvägen så jag fick snällt åka med i bilen.
Sen kommer jag till jobbet 2 timmar försent men det gick bra för jag hade förvarnat om detta, även om Johan hotade mig lite med att jag skulle få en muntlig varning med det var bara för han var stressad och lite purken.
Inser även när jag kommer att jag inte ätit ngt på hela dagen, det är ju inte så himla bra men Lina såg till att jag fick lite mat i magen.
Sen jobbade jag på fint med Johan och Dan, det här med att prata engelska är ju himla spännande men det går rätt bra tycker jag, blir dock lite svengelska när man är stressad efter som man blandar med att prata engelska med Dan och Svenska med dom flesta av kunderna.
Sen tog jag och johan en väl förtjänad öl på Bar[t]  vi planerade att kanske ta en weekend till Amsterdam i sommar, och sen hem i spö regnet och nu ligger jag är i min hemskt sköna nya säng som jag byggt själv som består av en dubbelvikt  bäddmadrass och ett täcke och på tok för många gossedjur för att jag ska få plats men jag kan inte välja bort några om dom skulle bli ledsna.

Nu ska jag sova för i morgon blir en hård dag med mkt flyttande och städande, ringde till lägenhets människorna som var en trevlig dansk och bestämde träff på torsdag klockan 10, så då ska det hela vara över!

Detta blev långt, så nu ska jag verkligen ge mig! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad konstigt, jag hade också 22 läsare den 25e :b hmm. Samma kanske ? Hur är det groda lilla ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback