November

Det var den helgen och det var väl trevligt. Har säkert tagits ett dussin ljuvliga kort på våra outfits, jag hoppas Nu är det November Månad och det betyder halvskatt så här ska jobbas!

Christoffer blev skadad under helgen så under en veckas dit har vi även hans vakter att ta.

Börjar månaden men en dubbelgrill i morgon härligt!

Under månaden så ska det även hinnas med ett par saker till förutom jobbandet.
fylla år, Ha Mammi på besök, Personal Fest.  det blir säkert himla skojj.

I dag har även ett mirakel skett på tronheimsveien, efter 10 månader och 30 dagar har äntligen våran porttelefon börjat fungera ! korsitaket!

I natt har jag sovit ca 13 timmar känner mig utvilat för kommande vecka! ska ändå bara ta det lungt i dag!

Fina flickor, arbetar klass!


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Gerd! Jag har sovit i ett dygn nu. tror jag har fått kebabsjukan. Men tro inte att jag har glömt dej!! nya stunder väntas. måste bara återuppstå först, kommer dock ta ett par dagar. prosit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback