Elope

Hejsan!

I dag insåg jag att jag varit i Norge hemskt länge. påväg till jobbet i dag upptäckte jag att dom ställt fram jul laman som dom ställer fram varje jul och då slog det mig att det är tredje året jag ser denna jul lama. man bli skärrad! kände mig en smula gammal.

Sen kliver jag in på staionen och stannar till lite för att kolla på klockan och ser antagligen en aning förvirrad ut för en kille kommer fram och knackar mig på axeln och frågar om jag också ska med skol bussen.
jag kollar ner på den lille puttefnasken som ser ut att vara ca 17 år och som står här och frågar om jag också ska med bussen till skolan.
Jag svarar eh Nej. och kände mig en smula ung.


Har börjat planera våran lilla elope eller escape kanske man säger för gifta mig hade jag inte tänkt att göra.
I alla fall. Vi singel människor som inte vill tillbringa nyår sittades på en soffa och titta på alla som kysser sina älskade på 12 slaget eller ännu värre vira runt i bland en massa främmande männiksor för att hitta ett 5 minuter i 12 ragg för att slippa vara ensam på 12 slaget, det är värre än kvart i 3 ragg.. uhuuu

I alla fall har vi nu hittat lösningen, vi ensamma, utstötta, lyckliga singlar ska rymma till ett fjärran land över ny år. Det blir ett land i GB. men vilket och vilken stad är inte riktigt klart ännu, jag hoppas ju på Dublin men vilken stad som helst känner jag kommer bli hur bra som heslt!

Nu ska jag baskemig sova så jag inte sover bort halva dagen i morgon. Godnatt

kommer bli så vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback