Glädje

Gud vad trevligt. Känns faktiskt som om det finns ett ljus i slutet av min inte allt för mörka tunnel trots allt.
Har lixom gått på autopilot dom senatse veckorna.
men nu börjar jag se hopp och lycka i framtiden.

Vi ska flytta till en stor ljus lägenhet med en egna rum och stort kök där vi kan göra stor kok och frysa in, ett alldeles underbart vackert badrum där man kan tända en massa doft ljus och bara ro om sig själv. Ett vardagsrum med en stor fluffig soffa där man kan mysa upp sig och se en film med dom kära eller sitta och dricka öl och snacka skit. Sen när man blir trött eller bara känner sig osocial kan man bara stänga dörren om sig och bara vara ensam men man vet ändå att dom finns där bara en dörr bort.

Nu har vi inte hittat lägenheten ännu men jag vet att med rätt känsla så kan det inte bli annat än så här bra.

Nyårs planerna börjar också ta form, ser ut att bli London. spännande där har jag aldrig varit. Kan verkligen tänka mig att detta kan bli en resa att minnas för livet.

Jag är NÖJD!

men först jobb mån-fre och personal fest på lördag. :)



Jäkligt gammal bild. men detta är 2 av mina ljusglimtar. Maddelitoo och Fröken Lisa Malm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback