ihhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

En alldeles bedårande födelsdag blev det. med små änglar som sjöng vid min  säng och hade champange och frukost och paket med sig, sen en ljuvlig tårta som bakades till mig. en massa fina kort och grattis sms och hela faderajan.
Sen igår när vi bara ska ut och ta en öl dundrar hela skaran in sjungandes, blev en kväll utan dess like! mer fina fina presenter fick jag också. jag var rörd! det var alldeles alldeles underbart. tack!


I kväll satt jag och gerd på en lite finare bar och tog en liten öl efer jobbet, gerd går på toa och en smyg fet, äcklig man började hojta på mig och knäppa med fingrana för att få min uppmärksamhet, jag ingonerade honom.
senare kommer han fram och säger att han försöker ragga upp oss. jag förklarar snällt att vi bara stannat till här efter jobbet och ska hem snart. han säger att det är okej men i förbifarten nämner han att han bor på rum 304 ..
Vad tror han? att vi är prostituerade? Det är inte helt OKEJ!
USCH! engammaläcklignsuskgubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback