ögonsten

Nu är jag sådär vaken igen när jag bara har typ 3,5 timme kvar innan jag ska upp. hemskt onödigt.
men jag är inte jätte trött och ligga och vända sig i sängen är nästan ännu värre.

Dagen på jobbet var sissodär jobbade med mina älskade ögonstenar i dag och trodde att det skulle bli en alldeles underbar dag, men vi fick klagomål. gjorde egentligen inget annat än vad som vanligen sker på mongolitten men är det vi 3 måste dom nästan hitta något att klaga på.
så att vi arbetar tillsammans kommer antagligen aldrig ske igen, men det är lika bra det. man blir ju inte jätte uppåt och glad av att bara höra en massa klagomål på sig hela tiden.

Jag är i alla fall glad att jag har mina ögonstenar som förgyller dom allra mörkaste dagar.

Nu somnade i alla fall min fot, dags att få resten av kroppen att följa dens exempel. Godnatt!




en av mina små ögonstenar. Konrad! även kallad Lina i seriösa samanhang:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback