RIP

hejehjeheej!

i dag är det tisdag och jag är trött.

tillbringat stora delar av arbetsdagen med att städa frysen det var hemskt kallt. men jag och gerd kände oss rätt nöjda när vi äntligen var klara.

på vägen hem så gick jag och linis förbi flavors för att köpa ngt gått att tugga på för hemma kvällen i soffan men oss själva. kille i kassan var alldeles fantastiskt skojjig.

våran konversation gick så här:
Jobbar du här eller?!
Ja?.....
Jobbar ni båda på SSP?
Ja?...
Grattis!
Tack!:)
Att jobba för SSP är som ett skott i nacken, eller det är nog bättre.
HAHAHA

tyckte jag va kul! han borde börja på monolitten,

WHAAAT! har CSI på i bakgrunden såg just att den enda människan som gör pogramet värt att kolla på för han är så snygg. gick just och dog!
Får man göra så? Typ som att ta livet ur johnny depp i pirates of the carrabien, INTE helt okej.

Snart stundar mongolittens personal fest ojojo vad laddad jag är.. undrar vad som nu kan ske? vette sjutton om det kan hända så mycket mer. vi får se!

Sen har vi blivit en aktivare bedrift så vi ska röra på oss 30 minuter varje dag och samla några poäng så vi kan vinna priser.. tycker dom att vi har blivit tjocka?

nej nu ska jag ligga i soffan, äta dumle och gråta lite över den stora förlusten i CSI.

puss


WHYYYY??!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback