shopping....

Har upptäckt den nya världen online shopping, har i stort sett suttit på datorn hela dagen och kollat på kläder och saker jag vill ha. även beställt två saker. Men börjar lite fegt och håller mig till säkra kort.

min shopping lust är på topp just nu och har en hejjdundrandes lust att bege mig ut på stan och kolla.. vet en massa saker jag skulle vilja hitta!
Hoppas jag är ledig på tisdag!!


Även hittat en bedårande klänning jag vill ha men den finns bara i en svensk affär som man inte kan handla på nätet ur! attans.

Tror mitt nya liv ska bestå av jobba, käna pengar och shoppa .. hurra!

Har även hunnit med att spela ett parti plockepinn med malin, i hettans kamp  råkade jag slå henne i ansikten. malin vann hon hade alla pinnar utom en i slutet:p

men jag är inte bitter. nu kommer jag tjolahoppla hem varje dag från jobbet ihopp om att min beställning har kommit! hiih



Saknar Bullis ! Här är vi på väg till Glasgow:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback