snö <3

Varit lite bitter ett par dagar nu, jobbar för mkt haft det trevligt för lite. kom till jobbet i dag och kände jag och grillen 11 timmar framåt inte kul. kände mig utbränd en stund, bråkade med mina kolleger men så plötsligt vänder det alltid och allt känns bra! Viktigast är väl ändå att man somnar med ett leende på läpparna.

tror dock inte alla kommer göra det i kväll pga av djurgårdens förlust mot asyriska, känns skönt att jag inte bryr mig märkvärt.

I morgon är en dag.  Då ska jag vara Lina mer än någonsin. såg en bild på hennes mamma i dag funderar seriöst på om vi inte är kusiner. mamma har du en syster du inte berättat om?

Snön faller över oslo och kan man bli annat än lycklig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback