Sorligt.

Gosh! Vad händer. Här sitter jag och har en sådan värk i fötterna så jag vet inte om jag kommer kunna somna.
Viserligen har jag jobbat dubbelpass men inte ens ett riktigt sådan utan ett dubbelgrill på 11 timmar det är ingenting mot vad man kan jobba och absolut ingen ting mot 14 timmars servitris pass a la köpenhamn .. och ändå sitter jag här med ont i fötterna.
Håller jag på att bli gammal med den 22 födelsedagen runt hörnet?

I dag dog en av mina kära vänners vän. plötsligt från ingenstans i en hjärtattack. Hon var chockat och självklat mycket mycket ledsen..
min vän är 19 så jag antar att hennes vän var i när liggande ålder. Det är sjukt. man blir rädd.

 Jag avslutar med att citera min vän. Nu gälller det att ta vara på livet för det kan hända vem som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback