Sprut Rydda!

Fredag och trött som en gammal tomte.

Jobbat tidigt, RYDD! om jag har ryddad, riktigt sprut ryddad tallrikarna bara flög av borden och in i diskmaskinen.
kul vare också, ett tag. .  men känns rätt tryckt att veta att jag ska vara tllbaka i köks delarna i morgon igen.

Jag och Lisa lagade pannbiff med en alldeles outstanding sås också.. till och med Ivan var NÖJD!

Sen hängde jag lite med Ivan och lLsa, sen fikade jag med Lini Liten och nu är jag hemma. kollat på malle balle när hon manekengat för mig. Nu blir det nog dusch och sen rakt ner i sängen innan all energi rinner ur mig!

I morgon blir det tidigt jobb och en förhoppningsvis ut en sväng i OSLO inte Jesshiem nejnej.. det stället har jag lagt bakom mig!


Godnatt mina nära och kära.


Världens bästa lilla skit unge på Midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback