En fin tolkning av majsbarnen sent en fredagkväll.

Kära kära goda gud, jag börjar med en liten bön!

Låt mig aldrig för allt i världen föda ett kristet galet barn som gillar majs till denna värld.
Och låt för allt i världen inte bli befruktan ofentligt på ett podium i en kyrka med
hurrande små barn omkring mig (som gillar majs!) 

Låt mig heller aldrig bli spetsad och korsfäst på ett majsfält, av barn som gillar majs.
Låt mig slippa äta majs igen, låt mig slippa dyrka MAJS (?) och bli hjärntvättad av barn som gillar majs(?)
och tycker att alla vuxna är syndare som äter annat än majs.

Med detta kan vi konstatera ett enkelt faktum, majs är inte bra, och uppenbarligen gör det barn galna,feta
och psykadeliska eller har majsen ett eget liv?
Är mannen bakom majsen den nya hippa profeten, majsreligionen? let's fråga madonna!

Fan!
Nu kan jag inte sluta tänka på majs!

Ursäkta röran jag bygger inte om men jag har ätit en smula för mycket och föråldrat poppade majskorn...





GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!


Majs Majs majs är bajs, vi gillar inte majs men imorrn blirre kalajs utan majs (hoppas vi)


Kommentarer
Postat av: Lina

jag gillar majs. det är ananas vi inte gillar.

2009-10-24 @ 00:01:58
Postat av: Simp

Titta på children of the corn.

2009-10-25 @ 14:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback