Godnatt

okej jag erkänner jag är en datanörd. klockan är nu 11 och om ca 4 timmar och 40 minuter ska jag upp. varför i helafridensdagar sitter jag här?

jag gör inte ens något särskilt vettigt. kom just på mig själv med att sitta och fundera på om jag hade fått ett nytt födelsemärke på magen eller inte. Gosh jag borde verkligen skaffa mig ett innehålls rikare liv.

men snart stundar min födelsedag och högst på önskelistan står en pojkvän .. och jag är inte kräsen har bara sissodär 30 punkter på hur han ska vara. jag vet att min kära vänner kommer hitta honom och packa in honom.
då har jag förhoppningsvis något vettigare att göra på fritiden än att sitta och glo på min mage..

och glöm inte 5,53 in i "Jag vill ha ett långt och lyckligt liv." VI VET!

Jag säger som en gammal kollektiv kamrat brukade säga,

 Godnatt min kära församling!


Jag saknar Lina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

O jag saknar dig!

2009-10-23 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback