GOSH!

jag är lite trött.
Fotboll på yatzi i går som inte gick riktigt som man ville, men trevligt ändå. Dom flesta blev bittra och gick hem men inte vi nej nej.. Vi skulle självklart dansa natten vidare och i Johans fall springa nakna tillsammans i eh en lägenhet.
blev framåt små timmarna innan vi somnade i en stor kollektiv familjehög. Jag i soffan men en liten Lisa på benen, när jag senare på morgonen insåg att johans säng var tom och förfyttade mig dit följde Lisa efter och låg och skedade med mig i en ganska bred dubbelsäng.

Sen vaknade jag abrupt av ett ilsket samtal från en kär kolega som uppmanade mig att vi absolut var tvugna att komma till jobbet tidigare för en var hemma för barn med ont i knät och en annan var hemma för hon spytt klockan halv 4 i natt utan för nationalteatern (?)

Så vi kom in. och sen dess har vi jobbat.
Johan 7 - halv 10
mathias 8 - 9
Gerd 10 - halv 10
Jag 11 - halv 10
Har varit nonstop rush hela dagen 256 000 i kassan, ingen lunch fick någon av oss.
vi var 4 personer på 7 vagter. tidiggrill, sengrill, sengrill, asiat, tidigsallad, sensallad,
Nu låter det som det bara var vi som jobba, riktigt så var det inte men att vi ska behöva vara så få på en söndag som är värsta dagen i veckan är inte helt okej.
Jag uppskattar inte detta!
nu är jag trött..
ska sova mina 8 timmar innan grillen ska öppnas igen.. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback