Jag kan städa jag är inte rädd..

En liten rättning.
Nu ska jag alltså inte jobba hela min födelsedag utan dagen innan och på självaste dagen ska jag bara jobba 10 - halv 6 och dagen efter är jag ledig! Hurra hurrey!

När jag ändå är igång så kan jag slänga in en liten förklaring också.
Jag har förstått att några personer tror att jag är lite labil och absolut inte kan varken städa eller laga mat efter som jag inte lägger dessa 2 saker som top tio på min göra på fritiden lista.
men nu ska ni få höra, vi gör i stortsett inget annat på min kära arbetsplats än och städar och lagar mat, så jag känner inget behov att ställa mig vid spisen när jag kommer hem eller ännu värre ställa mig och rengöra den grundligt.

Nu har vi fått det utrett. 





Här är våran dvärg christoffer, brukar låta honom städa under bänkarna.

Kommentarer
Postat av: magnus "var med i barbados innan" carlsson

hahahahhahahahahahhahahahahahahah

2009-10-22 @ 13:33:54
Postat av: magnus "var med i barbados innan" carlsson

hahahahhahahahahahhahahahahahahah

2009-10-22 @ 13:34:04
Postat av: Anonym

Vældigt dåligt resonerat...

2009-10-22 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback