Jag tycker OM...!

skärpning! nu tycker jag att det är dax att sluta fiksera sig vi det som är dåligt i livet och fokusera på det som är bra!
jag kan ju inte tala för någon annan så jag får tala för mig själv!
Jag tycker om att promenera genom oslo i detta unerbara höst väder och möta all konstiga männsikor som finns där ute, Jag tycker om att komma till jobbet och få veta att i dag är det bara okej dagen och så länge allt är ok, så är det bra! och att vi har roliga timmen mellan 5-6 . Jag tycker om att dagens huvudansvariga tycker det är konstigt att jag vill gå på rast vid 5 för då kan jag inte vara med på roliga timmen. jag tycker om att jag har ett så specielt jobb så det är okej att ha roliga timmen.

jag älskar alla jag jobbar med. Lina lina lina.. vi behöver inte ens ord för att förstå vad den andra menar. tjejen vet allt om mig.

jag tycker om alla mongon på hela mongolitten, killen jag knappt känner som kommer fram och säger, jag har tänkt på en sak vi borde sjunga allt vi säger i stället för att prata och sedan ställer sig i kassan och gör det.

jag tycker om männsikan som ena dagen kommer ut alldelles röd i ansikten och skriker att om jag inte håller käften ska han kasta ut mig genom fönsterrutan utan att öppna den och andra dagen får mig att gap skratta för han står i köket och sjunger astrid lindgren sånger det falskaste jag hört. underbart!

jag tycker om att jag ska jobba dubbelt i morgon och få umgås med alla mongon i 11 timmar.

Jag tycker om att man inte vet vad som väntar en när man öppnat kylen. Antingen en Dan på alla fyra som torkar uppr röd smothie som är över hela golvet och skriker att det begåts ett mord eller två personer som försöker få en kärleks stund i kylan.

jag tycker om min älskade rumskamrat som döljt för mig vad hon håller på med och de visar sig att hon är så grym. kommer bli så braaaaaaa underbara underbara malin.

jag tycker om att jag inte har en aning om hur nästa dag kommer se ut.

jag tycker om att 2 av 3 personer som ska åka hem till sverige missar sin plan/buss pga av allmän mongolittenhet.

jag tycker om att vi är ökända på fester/krogar för vi inte kan behärska oss.

ja jag kan nog hålla på ett tag men ni fattar lixom vinken.
 fokusera nu på det som är bra mina vänner så ska ni se att allting ordnar sig i slut ändan ..

ni vet att jag tänket på er.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback