Janna Ost

Godafton.
Helgen har nått sitt slut och i morgon stundar en ny vecka. En ganska glidig sådan. mycket tidigt grill mycket liknade tider som Gerd och tillslut 3 dagars ledighet över hellowen helgen. Kan nog inte bli annat än bra.
Klä ut sig ångesten börjar komma krypande för dom flesta. jag har ju dock vetat i ett halv år vad jag ska vara.

Helgen som vart har varit fin, kände mig lite NF i fredags pga av att jag jobbade tidigt och var den enda som var ledig på lördagen. men det löste sig till det bästa, fin kvalitets kväll med Bratt och ja vi såg children of the corn som ni kanske fattade av mitt lätt flippande inlägg om majs, sen påvägen hem svängde jag förbi en kär gammal klasskompis jobb på en öl och hamnade tillslut på justisien, trevlig kväll allt som allt.

Dagen efter låg jag hemma och såg en fin sådär menlös film som jag alltid blir lite upprörd över när den tar
slut för den var så menlös. men lite feelgood sådär. sen hem till fröken bratt igen. Ja och Gerd gjorde byn och hamnade som vanligt uppe på majoren. Och som vanligt i morses vaknade jag av en galen  skåning som skriker Joohaaaaaaaan förihelveteee. alltid någon annans fel att han inte kan ta sig ur sängen i tid. I dag gick det dock bra pga klock omtsällningen.
Jobbet var abnormt tråkigt i dag men det kan inte alltid vara en dans på rosor.

Nytt smeknamn har jag fått också, en lätt dyslektisk själ hade i fyllan och villan försökt utala mitt namn. Så hejdå Anna Jost och välkommen Janna Ost.



Förra årets Hellowen, jag var inte jätte bar utklädd hade dock en mask på mig senare på kvällen.


Nu ska jag se slutet på Beck filmen och förhoppningsvis somna in drömande om allas våran Gunvald Larsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback