Blottar Onsdag.

Har hitils varit en bra vecka på Monolitten, Gerd la nivån när det första jag ser när jag kommer in på jobbet på måndagen är Gerd som står inne i kylen med en bunke på baken gör en konstig dans och sjunger -Vi har fått leverpastej!!..

Sen har det bara rullat på med kissande Uyen, rapande asiater i hissar, en massa dans och skratt

I går hade vi taffs Tisdag på jobbet, det var ganska bra förde oss närmare varandra. Glad är jag dock att Mathias valde att inte berätta för Diego om detta.. kunde blivit otrevligt.

I dag är det Onsdag, och då Blottar onsdag. Mathias la ribban redan i går kväll när han monade på karl-johan men jag har en känsla av att alla våran älskade Johan inte kommer banga på att vara värre..
I dag ska vi få skåp och tvingas använda garderoben långt bortistan, detta tyckte inte jag var jätte kul, Så jag sa att om jag får ha ett rosa hänglås så slutar jag!
Tro sjutton det fanns rosa hänglås.
Så nu har Gerd förhoppningvis hängt upp dom där nere.. 4 rosa hänglås på rad. Jag, Gerd, Lina och Lisa..Ljuvligt.

På söndag åker jag till turkiet i en vecka! har fått kontakt med både Enver och Babak så förhoppningsvis får jag träffa dom båda där nere.. vore hemskt trevligt!
Sen åker jag och Lillen vidare .. första anhalten är köpenhamn sen vet inte vi.. men ibland är det skönt att leva ovist!

Föresten mamma! du vet dom där Is Te jag köpte i Grekland för typ 0,6 euro, det är hur drygt som helst. har använt en halv påse och druckit säkert en 10 glas eller nått! bra va!

Puss!


Jag och min stora syster Lina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har ni hittat rosa hänglås? :)

2011-03-14 @ 16:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback