Daggmask

Just nu skulle jag verkligen vilja vara en daggmask! En daggmask kan inte vara förkyld och ha ont i halsen. Ett daggmask behöver inte jobba för att klara sig. En daggmask kan inte höra eller prata eller se. En daggmask känner ingen saknad.
En daggmask har bara sig själv att tänka på!

Men å andrasidan kan inte en daggmask gå på barrunda med HästGerd eller gå på Lillegerd födelsedagskalas i morgon man kan heller inte ha en massa gulliga vänner. typ dom som kommer och knackar på med en öl i fickan bara för att muntra upp mig när jag satt i soffan i underkläder och vräkte i mig godis och kände mig som ungkarlarnas ungkarl. Jaa Malin har åkt i från mig en vecka, känns ungefär som the love of my life eller min mamma har lämnat mig.
En daggmask kan inte heller drömma om johnny depp som jag gjorde i natt mmm...!

Jag vill nog inte var en Daggmask mer ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback