den när det blåser och dom tar självmord

Har varit en slapp dag i dag..


Jag och Sandra mötte upp Gerd vid staionen så gick vi och satte oss på peppes pizza, jag skulle var sund och äta sallad. Maten jag åt hade sallad i namnet men jag vill inte påstå att det var en sallad.
gott var det i alla fall.
Det luktade jätte mycket kiss där vi satt och så var vi omringade av flugor. kunde varit trevligare..

sen gick vi hem och för att se på film och äta lite tårta.
vi såg 27 dresses den var lite fjantig, jag kom ändå på mig själv att ligga och fnissa lite förtjust när dom fick varandra.
Sen såg vi en film som Jenny nog inte viste vad den hette för på skivan stod det "den när det blåser och dom tar självmord" Det var en hemskt konstig film. men Sandra ville se en splatter film och det var det kan man lungt säga..


Nu funderar jag på att gå och lägga mig.. lovat att jobba 2 timmar extra i morgon, inte för att det gör så mkt har ändå inget bättre för mig..

Godnatt

En fin dag. Johan, Gerd, Jag, Albin och två tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback