Hejhopp!!

Det är tur att jag är som en guldfisk. Annars vet jag inte hur jag skulle stå ut i denna misären men efter som jag antagligen är släkt med guldfiskarna på någotvis så klarar jag mig galant.
måste fråga mamma om vi har några guldfiskar i släkten.
Nej skämt och sido .. det här med att tappa bort saker är ju aldrig kul men vad gör det egentligen..
det var ju bara matriella ting. tänk om det var kate jag hade tappat bort eller nått, då skulle jag vara riktigt ledsen.

Jag är glad ändå.. Jag har Vääärldens bästa vänner varenda en av er vill jag skänka all lycka i världen. Tack för att ni finns!!

Nu ska jag måla mina naglar för det är världens bästa vardagslyx! I dag blir det lila! synd bara att jag grillar bort det så fort jag kommer till jobbet.

Mammsi plutten! ring mig så fort du får möjlighet.. vi har ju bokat resan och allt.. jag måste informera dig.. jag tror du kommer sucka ljudligt när du hör vilken våran första destination är! hihi

Puss

Kommentarer
Postat av: Lille Gerd

jag tror mammi kommer bli helt överväldigad av lykcka ;)



fan va bra det blir!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback