LilleGerd!

I dag fyller världens bästa LilleGerd år!!!

Egentligen så gör hon inte det utan hon fyller år på Julafton, men är man så bra som LilleGerd så ska man ju självklart ha en alldeles egen dag någon annat är det inte på tal om.

Så i dag fyller det lilla vidundret år, hon har dock tagit det här med att välja själv lite för långt och vill gärna välja ålder också, men det tror jag nog att vi får sätta ner foten hon kan ju inte förvirra oss med att fylla 20 i år och 23 nästa år osv, Jag har haft stora svårigheter med hur många ljus jag ska köpa till tårtan tillexempel.

I kväll ska vi då ha The födelsedagkalaset, det ska finnas allt man någonsin drömt om att ha, prinsessor och döskallar, rosa, glitter, dimanter och den ska avslutas med våra allra vildaste danser som övningsköra och stolpdansen nattten lång .... kommer bli sprakande, skimrande och magiskt!

därför borde jag inte sitta här och skriva utan sätta i gång med allt detta för delar man en röv på foten med någon då får man fixa sådant här. ..

 


LilleGerds Röv:)

Jag och LilleGerd en Fredags kväll när vi drömmer oss bort i vimmlet i baren på andra sidan gatan.


Tack Gerd


Kommentarer
Postat av: lillegerd

åååååhhhhhh.. Gerd! Du är väl för underbar :) kom och käka lite tårta ikväll, finns fortfarande en snutt kvar :)



kebab


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback