MAGALUF

Tillbaka från Turkland, eller från Magaluf som vi så gärna ville att det skulle vara. Och så klart vill vi ngt så är det så.

Magaluf är ett bra Land, första timmen i den nya landet haglade det och blåste så jag trodde döden var nära, Nej okej det trodde jag inte men jag trodde kanske att vi skulle få tillbringa stora delar av våran semester på hotell rummet. men stormen blåste över som den alltid gör. Solen tittade fram resten av veckan.

Börjde med att gå till den största bästa hamamet vi kunde bli på lurade, nej va kul. bastu, eakalyptus bastu. steam bastu, lerbad, skrubb, jacuzzi, massage, ansiktsmask.
Efter skrubben låt halva jag kvar på bänken, det var lite äckligt. men det var det värt.
I ler badet skulle en glad turk ta bilder på oss i olika fina poser. det va dom värsta bilderna jag sett på oss ever. snygga var vi inte!
Sen en olje massage som var lite för erotiskt för min smak, masören typ kollade på mig med kärleksfulla ögon och suckade romantiskt medan han maserade mig lungt och stilla, jag hade ju hoppats på lita knakande och knäppande men ikke..

jaja sen ut i natten, det blev en vild kväll. med bardiskdansande , många drinkar. och ca 1233243 sårade turkar.
Som en Turk så fint uttrykte sig några dagar senare - Lita aldrig på svenska flickor..

sen blev vi trötta, hittade våran strand turk som tog hand om oss om dagarna med mat och dryck och bäddar, enbart i utbyte mot lite pengar..

hittade våran bedårande homo turk som gav oss mat och glädje... med sina utstryrslar..

Vi hade en bra resa.. och nu är det tid att resa vidare..

vi kanske ses!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback