men sluta äta så mycket ruccola, märker du inte hur frän du blir i magen?

godafton.

Dagen har varit bra. jag gillar mitt jobb igen. försökte släppa lite funderingar i dag om att ev finna mig något annat. slutade med silent treatment och att bli pepprad på alhgrens bilar. ska nog inte göra om det på ett tag...

Känner att jag har på tok bra vänner på denna knäppa arbetsplats för att kunna lämna dom. Det är ju mongolitter, Jag är ju en Mongolitt varken sig jag vill eller inte.

Gerd min trogena bundsförvant har börjat tänka lite healthy, Ja OM hon har. Hon har ruccola i ALLT!                 Det sätter tydligen i gång matsmältningen. knäpp hon. men men jag är inte den som är den och tänkte hänga på. Det gick inte så bra. jag åt mig mätt på alhgrens bilar och sen en grillmacka dock med spenat på, för det är också bra har Gerd sagt.

Såg nått kul i dag på min timmelista där mitt namn stod. någon hade ringat in Siri gjort en pil och skrivit WTF!?
(för mammas skull förtydligar jag detta "What the fuck!?")
Har försökt gå till botten med vem som gjort detta men utan resultat, någon som vill erkänna?

så avslutningsvis tänkte jag slänga in några bilder från kalaset. förlåt lillegerd att jag snor dina bilder hela tiden men jag tar ju inga egna och bilder är ju lixom kul att ha med i bloggen.


Jag i party hatt och lillgerd present ! Ring for refill.ps. min pose är på grund av att jag fick dubbel haka på dom 2 tidigare bilderna,ville vara säker på att undvika detta ds.


Lillegerd i en annan present, ankbadhatten, ska självklart användas flitigt, efter som jag har en fin propeler mössa så kan vi ju ha dom ihop. Se hur ledsen jag är, när är det min tur att fylla år?

 

Nu får jag tacka för mig klockan är nyligen slagen 23:00 och jag ska upp 03:45.

PUSS


Kommentarer
Postat av: lilegerd

snart snart fyller du år! då ska det bli ett hejdundrande kalas :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback