uff

ojojo..

nu får det nog bli lungt och harmoniskt svensson liv en tag..
Gå till jobbet , gå hem titta lite på tv , sova , gå till jobbet .. ev dricka en kopp kaffe om tiden till låter men kommer nog vara mycket upptagen med att tvätta och städa och andra nödvändigheter ..

och jobbet.. har aldrig varit så osugen på att sätta mina fötter på denna fördömda mark som jag är just nu. .
Allt känns sugit, alla förbannade intriger, väldigt omotiverande arbtesuppgifter och så kommer det bara en massa nya glada människor hela tiden tar vakterna jag vill ha, jag känner mig som en sur bitter gammal kärring som vill att allt ska vara som det alldtid varit.

Nu ska jag se på OC och äta en macka och sen ut i solen och dricka kaffe med några gerdar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback