optimalt.

Ja nu var det ju ett tag sedan jag skrev. Ska se om jag kan göra någonting åt det.

Vad händer då.
Just varit på semseter och som varje gång jag kommer i från mitt inbodda och trygga liv i Oslo får jag en Ahaa upplevelse och kommer på sissodär 100 nya saker som jag ska göra med mitt liv, som tyvärr brukar rinna ut lite i sanden när jag väl kommer tillbaka till mitt liv som Norsk.

Men det här gången är det annorlunda jag bara vet det, jag hoppas det i alla fall.

Först och främst har en massa av mina närmaste och kära tagit steget där i från och lämnat mig ensam kvar, sen och främst så dom nya som kommer och ska ersätta dessa guda gåvor är enna riktiga KÖTT.

Jag blir tårögd när jag tänker på att jag snart ska tillbaka och träffa dessa kött.

Så därför är det annorlunda den här gången.

Vad ska jag göra då.
Jo Först är jag helt inne på att göra en säsong på någon trevlig skidort typ åre, sälen eller likande..
eller.. söka på någon färja om åker någon trevlig tur..
eller helt enkelt flytta till göteborg eller stockholm och försöka starta upp ett seriöst liv...
eller sitta kvar i norge i mitt mörka dammiga rum med datorn på magen och goola "Vad fan ska jag göra med mitt liv"

Det sist nämda hoppas jag absolut inte på eftersom man ändå inte får ett ända vettigt svar.

Jag upptäckte just att jag knappt vet hur man gör när man kokar kaffe.. Optimalt!

hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback