*)

Lägg märkte till vilket aktiv bloggare jag blir när jag är hemma.

I går var vi på Dyngkåt och hur helig som helst. Det var roligt! jag skrattade, jag kände igen mig, jag skrattade, jag  kände inte igen mig så mkt på föda barn delen men jag skrattade... Det var Kul helt enkelt.

Nu ska vi ner på stan snart och jag kan dra tummen ur röven på mig själv och börja göra mig klar, uhu köpa lite viktiga saker som man köper när man är i sverige, som hårfärg, öl , mascara , öl. ja ni fattar.

Sen ska mammi och jag äta ute ngn stans faaancyyy.

Börjar dock oroa mig för min mamma, hon sa just att hon ville köpa Tran !? Oroväckande känner jag.

Läste just att fröken grantah var i k- town trevligt trevligt. kanske har jag vänner där ute trots allt!
Vi får får se om det kan bli ngt möte utav det! vore ju himlans skojj!

Guld tog vi inatt också, vi tjejer måste ju helt enkelt vara lite bättre än killar..=)


Riktiga Elit idrottare.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback