hem

Hej och välkommen.

Nu är jag hemma i Karlstad, rätt gött faktiskt. Hade tänkt att ägna den här tiden till att bli tjock och bara ha det gött. men satt just och kollade på några bilder på mig själv, så nää skippar nog det där med tjock.

men gött ska jag ha det. tänkte använda tiden till att tänka lite också. ska jag vara helt ärlig så vet jag varken ut eller in just nu.

Så ägna tre dagar men mig själv och min familja utan några andra kanske kan ge mig ett litet uppvaknande vad jag egentligen vill göra med allt.

Just nu går jag runt i mina gräsligaste pyamas byxor och en sälen tröja och bara njuter av att vara ensam.
Kollar lite på sex and the city i mellan åt. Tänkte ringa mamma snart och ev börja fundera på att klä på mig, vi ska ju faktiskt på föreställning i kväll jag och mamma:)

men först lite diam choklade och sex and the city..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback