GOSH igen!

Gaaah. lägenheten är vår. jag har ungefär en miljon saker som jag behöver göra och jag har inte tid! för jag har aldrig vart i behov att jobba så mkt som jag är nu heller.

Det ska flyttas, det ska till ikea, det ska ordnas saker, det ska flytte mellas, det ska hämtas möbler, det ska betalas pengar , det ska skickas saker till köpenhamn och samtidigt ska jag försöka tjäna pengar så jag överlever.

Jag är helt slut och på detta så har jag tappat bort min lilltånagel, det är lixom bara en tå. wierd!

Jag och Gerd har skaffat oss en ny jobb hobbie muffins bakning, alla våra kolleger säger att dom är hur goda som heslt och ser fina ut också men dom förbaskade norskarna värkar inte fatta grejjer med muffins så det blir nog en kort hobbie. synd.

Det är vad jag driver med just nu i alla fall om någon undrat.

Lillen växer i alla fall så det knakar, han börjar bli en stor pojke :)

Kärlek.


mitt födelsedags kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback