Nytt år nya möjligheter:)

Här har det varit lite dött ett tag, inte riktigt orkat skriva någonting. men nu är julen och nyår över och ett nytt år har tagit fart.

Inte hänt så vidare värst mycket för det.
I dag ringde dom i alla fall om en lägenhet som jag och Gerd varit hemskt intresserade av och sa att hon va hemskt intresserad av oss också, så vi slog våra påsar ihop och nu ser det ut som om vi har en lägenhet.
Det är jag och Gerd och våran nya chefs lillebror som ska bo i denna underbara boning. spännande!

Jag och Gerd har självklart redan inredd lägenheten i huvudet i minsta detalj. Vart vi ska ha kokböckerna, hemma baren, doftljusen i badrummet och sist men inte minst dom egen färgade handukarna.

Sen har vi skaffat oss ett litet kärleksbarn. Vi hittade honom i ruccula salladen en dag på jobbet, han var så liten och söt att vi inte hade hjärta att göra annat än att ta hand om honom, så nu bor han i en burk här. Det är en snigel, han hetter Lillen, han gillar gurka och han är världens finaste:)

Annars rullar väl allt på som vanligt skulle jag tro.
Jag avslutar med att sammanfatta lite lätt med ett par bilder från året som gått.

Nyår! Gerd, Gerd, LilleGerd och Madde. Vi gillar mat.


halloween, jag var en sjuksköterska och Matte var "packad" men här vill han mest bara visa upp sin fina tattuering:)


Jag fyller 22 år, det var en fin dag. :)


I sommras var vi fina och bruna och väldigt förtjusta i Bert Karlsson.
 
Vi var ute också.

och träffade många spännande männsikor.

Hade en fin gemenskap.

och drack ganska mycket öl..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback